کشف جسد مستأجر میانسال در حیاط قدیمی در جنوب تهران | درگیری مرگبار صاحبخانه با مستاجر

تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی موسی رضازاده، بازپرس ویژه قتل عمد شعبه یازدهم دادسرای امورجنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.
کشف جسد مستأجر میانسال در حیاط قدیمی در جنوب تهران | درگیری مرگبار صاحبخانه با مستاجر
کد خبر : ۷۷۰۱۴

ساعت ۱۴ ظهر پنجشنبه بیست و ششم مهر، کشف جسد مرد میانسالی در حیاط خانه‌اش در یکی از خیابان‌های محله مولوی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

به دنبال این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی موسی رضازاده، بازپرس ویژه قتل عمد شعبه یازدهم دادسرای امورجنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.


تیم جنایی به محض اینکه وارد حیاط قدیمی شدند، جسد مرد میانسالی را مشاهده کردند. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، دقایقی قبل از این حادثه، وی که مستأجر این خانه بوده با صاحبخانه‌اش درگیر شده است؛ بنابراین مأموران به سراغ وی رفتند که در تشریح حادثه گفت: مستأجرم به خاطر اینکه بیکار بود، اجاره خانه‌اش عقب افتاده و دقایقی پیش به‌خاطر همین موضوع به او اعتراض کردم که او عصبانی شد و در یک لحظه برای درگیری چاقو کشید. من چاقو را از دستش گرفتم و پس از اینکه آرام شد، خودم برای انجام کار شخصی از خانه بیرون رفتم، اما هنگامی که بازگشتم با جسد خون‌آلود او در حیاط مواجه شدم. بدین ترتیب موضوع را به اورژانس و پلیس گزارش دادم، اما مرد میانسال در گذشته نیز سابقه اقدام به خودکشی داشته است.


تیم تحقیق در جریان بررسی‌ها متوجه ۳ دوربین مداربسته‌ای شدند که درحیاط نصب بود و با دستور بازپرس جنایی، فیلم آنها را مورد بازبینی قراردادند و مشخص شد مرد مستأجر پس از اینکه صاحبخانه اش محل درگیری را ترک کرده به بالای پشت‌بام رفته و خودش را به حیاط خانه انداخته است.

بدین ترتیب با منتفی شدن موضوع جنایت، تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر